amal kebajikan

Free scan dan bersihkan komputer anda dari virus dan spyware - click ini

terima kasih la klik ni

Thursday 30 December 2010

muka buku dsbnya

Salam,
kita asik mengondem kat blg, twat, mukabuku,gambar muka dsbnya. Sedarkah kita apa disebalik pioneer /pengasas alat media di internet ini.
Ada kawan menunggu mesin b1000mb3rg server dipejabatnya. Server itu dicipta dan dibuat di negara bani 1s-ra1l. Jadinya memang mereka dapat mengkaji data data transaksi dan method pemikiran semua negara dsbnya.
Ketahui tak semua bani 1sr-a1l in ini mereka sedang sebuk me rewrite sejarah..         supaya ugama tua lagi satu dikatakanya sama sepusat sepusing dari igama mereka?

tak pelah susah nak diterangkan yang ini, cuma kalau yang mengunakan muka buku, mukasurat gambar dsbnya... fikirlah berkali kali seblum nak mengeji... ya. pengasasnya adalah kaum bani-1sr-1l. Kalau nama yang hujung ada b3rg tu adalah keturunan bani tersebut.
Lagi satu mereka telah assimilate atau bergaul dengan org tempatan, maka agak sukar memmbezakan samada mereka dari bani 1s-ra1-l. Jangan memperbodohkan diri kita kutuk mereka tanpa mengetahui itu mereka memerhatikan dan mengutip maklumat dan data dari akaun anda sebagai pengguna. Banyak yang kita tidak ketahui, tapi fikirlah baik baik... Datuk bandar pusat kewangan dunia yg terbesar adalah kaum bani tersebut. Bandar kewangan terkemuka tersebut memang di kuasai oleh mereka.

Bayangkan negara Arab yg kaya raya memgambil mereka sebagai konsultan kewangan dan perbankan mereka termasuklah duit perbankan Islam dilabur kan oleh mereka. Mereka tidak menunjukkan identiti mereka dari keturunan bani tu, mereka cuma tunjuk mereka warga negara ..besar dsbnya.


Bekas negara k0mun1s yg terbesar dari sejarahnya memang bersimpati dan mengambil berat dgn kaum bani ini.bacalah sejarah dari zaman tzar lagi.  Tengoklah pemilik kelab bolasepak terkaya di uk adalah kaum bani. Dia kaya pun sbb baik dgn m4f14 kaum dia. Itu sebab dia baik dan terselamat dari apa apa tindakan dari pemerintah negara tersebut.

Cuma jangan kita cepat  memuja muji melatah latah bila org terlampau kaya memiliki sesuatu. Dan jangan kita mengkeji tetapi kita guna alat ciptaan mereka. Kalau anda pakai muka buku, mukasurat gambar dsbnya, fikir lah semula... semua maklumat anda mereka anda termasuk lah pendirian anda, sehinggalah ip address, gambar alamat dsbnya...

Hati hatilah..